Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
17.03.2025 по 21.03.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Птахи та тварини навесні |
||
17.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Птахи прилетіли, на крилах весну принесли. Мета: Збагачувати знання малят про птахів
рідного краю; розширювати уявлення про перелітних пташок (назва, вигляд,
голос тощо); викликати любов до птахів дикої природи; продовжувати
вчити дітей складати розповіді-описи птахів за планом; ввести в словник
образні вислови; активізувати вживання назв птахів; ввести узагальнювальні
слова. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/86712771340?pwd=LFb6QYwGdPD6qn8S8ERj6iEgSiB3OX.1 |
18.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Із вирію далекого. Мета: Формувати вміння дітей складати невеличкі
розповіді-описи птахів; закріплювати вміння утворювати дієслова від
звуконаслідувань; стимулювати вживання повних речень; тренуватися вимовляти
звукосполучення – голоси птахів; збагачувати
знання дітей про рідну природу; підвести до узагальненого способу зображення
пташки на основі двох овалів різного розміру (тулуб і голова); вправляти в
техніці малювання гуашевими фарбами. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
(заняття) |
19.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Птахи повернулись до нас в Україну. Мета: Збагачувати знання дітей про перелітних
птахів, поширених в нашій місцевості; особливості вигляду і будови тіла; дати
уявлення про спосіб харчування птахів; закріплювати їх назви; знайомити з
правилами поведінки в природі; дати
дітям поняття про ціле та частину; вчити ділити геометричні фігури на дві
рівні частини; знаходити частину від цілого; порівнювати ціле і частини;
удосконалювати навички лічби та визначення місця кожного числа в ряді від 1
до 5. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/82021428437?pwd=op11bzNMHLhOlyefj4RT7jzMqtSzf8.1 За планом інструктора з фізкультури |
20.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ліплення) Тема: В гості до лісових мешканців. Мета: Збагачувати знання малят про живу природу,
зокрема тваринний світ; вчити їх будувати невеличкі розповіді про різних
тварин; висловлювати своє ставлення до тієї чи іншої тварини; поповнювати
словниковий запас малят; активізувати вживання зменшувально-пестливої форми
слів; продовжувати
вчити дітей ліпити тварин, передаючи характерні особливості; учити
застосовувати свої практичні навички під час роботи з пластиліном;
закріплювати вміння правильно з’єднувати деталі між собою шляхом
примазування; закріпити знайомі прийоми ліплення. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) |
21.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Весняні турботи тварин. Мета: Збагачувати уявлення дітей про характерні
особливості сезонних змін у природі; ознайомити зі змінами в житті тварин
навесні – зміна кольору та щільність хутра тварин; поява потомства; формувати
вміння встановлювати природний ланцюжок; виховувати дбайливе ставлення до
тварин; ознайомити
дітей з прозовим авторським твором – казкою; учити уважно слухати і розуміти
зміст художнього твору та емоційно його
сприймати ; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом казки. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: «Весна прийшла – вітаміни приймати
пора». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/87399303316?pwd=P483ldXA0alfaH0MaKdLaWEsqxG88b.1 За планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар