Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
24.03.2025 по 27.03.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Канікули |
||
24.03.25 |
1.
Художньо-продуктивна діяльність (музична). 2.Консультація для
батьків: «Правила безпечної поведінки
під час весняних канікул». |
За
планом муз. керівника Відеоролик |
25.03.25 |
1. Художньо-продуктивна
діяльність (малювання) Тема: Весела краплинка. Мета: Формувати вміння дітей радіти спілкуванню
з природним довкіллям, милуватися весняними струмочками, зацікавлено
ставитися до них; учити обводити шаблон краплинки, не відриваючи олівця від
аркуша паперу, додавати елементи, які перетворять краплинку на різних тварин;
підтримувати прагнення дітей створювати нові образи. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відеоролик
|
26.03.25 |
1.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
За планом інструктора з фізкультури |
27.03.25 |
1. Художньо-продуктивна
діяльність (аплікація) Тема: Перша квіточка весни Мета: Учити дітей вирізати круги та овали;
ознайомлювати з поняттям «силуетне вирізання» ; поглиблювати знання про
квіти, перші весняні рослини; виховувати любов до прекрасного. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
|
28.03.25 |
1. Художня
література Тема: Читання творів М.Познанської «Весна»,
В.Сухомлинського «Весняний вітер» Мета: Викликати у дітей інтерес до весняних явищ;
сприяти виникненню радісного почуття від приходу весни; продовжувати вчити уважно
слухати і розуміти віршовані та прозові твори; повторювати окремі рядки; викликати
радісний та бадьорий настрій. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток |
За планом інструктора з фізкультури |
Немає коментарів:
Дописати коментар