Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
10.03.25 по 14.03.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Весна іде, тепло несе |
||
10.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Прокидайтеся від сну, зустрічайте всі
весну. Мета: Поглиблювати знання дітей про зміни в
природі навесні; формувати вміння встановлювати залежності між станом живої
та неживої природи; учити виявляти сезонні зміни, узагальнювати їх, помічати
в навколишньому; стимулювати
вживання речень з однорідними членами; розвивати словесно-логічне мислення;
збагачувати словниковий запас за темою; активізувати в мовленні слова-дії,
слова-ознаки; вправляти у встановленні послідовності звуків у словах. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84046415641?pwd=5VYHwsdB7npsALRUXLjxxkNKzpyJgH.1 |
11.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: У гості йде до нас весна. Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з
особливостями сезонних змін в природі; учити логічно і послідовно
висловлювати свою думку; формувати художню виразність мовлення; вправляти у
правильному вживанні прикметників, узгоджуючи їх у роді, числі; збагачувати
враження дітей від образотворчої діяльності; ознайомити з нетрадиційною
технікою малювання – плямографією; формувати емоційну та зорову чутливість;
здатність захоплюватись, дивуватися, радіти розмаїттю барв; стимулювати уяву,
творчу ініціативу. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
(заняття) |
12.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Весна іде – тепло несе. Мета: Закріпити знання дітей про те, що пори
року змінюють одна одну; ознайомити з назвами весняних місяців; дати уявлення
про зміни, що відбуваються ранньої весни у природі; формувати основи
природовідповідального ставлення; активізувати спостережливість; закріплювати
в дітей навички кількісної та порядкової лічби; уміння співвідносити цифру з
числом у межах 5; формувати у дітей розуміння поняття «ліворуч», «праворуч», «біля»,
«перед», «за», «угорі»; закріпити знання про геометричні фігури. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84254756163?pwd=UAg83W92gP2R2SVIBU2XVqdrCZLEpl.1 За планом інструктора з фізкультури |
13.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ліплення) Тема: А вже весна, а вже красна. Мета: Вчити дітей помічати зміни в природі, що
відбуваються у березні та розповідати про прикмети ранньої весни ; вправляти
малят у побудові складнопідрядних речень; закріплювати вміння утворювати
пестливі форми слів; поповнювати активний словник дітей за темою; продовжувати
формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; навчати прийомів
ліплення з пластиліну – скочувати кульки, розплющувати їх пальчиком, зверху
доповнювати меншими кульками контрастного кольору для отримання об’ємної
чарівної квітки. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) |
14.03.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Здрастуй веснонько. Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами, що сталися
в природі з настанням весни; учити помічати та називати в навколишньому
середовищі її ознаки; виховувати пізнавальний інтерес до природніх явищ та
живого світу природи; продовжувати
ознайомлювати дітей з малими формами фольклору – закличками; надати уявлення
про їхнє традиційне використання; вчити ними користуватися. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: «Формуємо адекватну самооцінку
у дитини». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83234416957?pwd=ZBQHyPuzhg6VifYWm5fnWGRbbVxJfz.1 За планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар