Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
31.03.2025 по 04.04.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Праця людей навесні |
||
31.03.25 |
1.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
За
планом муз. керівника |
01.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Працею весну зустрічаємо Мета: Формувати у малят уявлення про працю людей
навесні; вчити їх називати та пояснювати трудові дії; розповідати про мету та
результати цих дій; продовжувати вчити дітей складати описові розповіді;
формувати вміння будувати підрядні речення з прийменниками та із заданими
словами-діями; вчити
дошкільнят малювати знаряддя праці та інвентар, який використовують дорослі в
саду та на городі; передавати характерні ознаки; розвивати вміння доповнювати
зображення на основі власного досвіду. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відео-ролик
(заняття) |
02.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Весна людей до праці кличе. Мета: Збагачувати уявлення малят про працю людей
в природному середовищі навесні; розвивати пізнавальний інтерес до праці
дорослих; закріплювати знання про професії садівника, городника, квітникаря;
розвивати вміння класифікувати групи предметів; виховувати шанобливе
ставлення до людської праці; прагнення допомагати дорослим; закріплювати
вміння дітей лічити кількісною, порядковою, зворотною лічбою; знання про
цифри від 1 до 5; удосконалювати вміння встановлювати часові відношення;
учити визначати відмінні та схожі
ознаки фігур; розвивати вміння знаходити геометричні фігури серед
навколишніх предметів і порівнювати множини. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/81734741794?pwd=OogcN33txaIDp9eP4Tx1xCv7aItFTm.1 За планом інструктора з фізкультури |
03.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Весняні турботи дорослих. Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з
професіями та працею людей навесні; розвивати пізнавальний інтерес до
предметного довкілля, зокрема речей, якими користуються під час весняних
робіт; удосконалювати вміння добирати слова за заданою категорією;
поповнювати активний словник дітей; створювати
безпечні умови для дітей під час користування ножицями; спонукати вирізати по
прямій, по косій, по круглій формі; формувати навички охайного користування
клеєм; мотивувати дітей до самостійності; 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відео-ролик
(заняття) За планом муз. керівника |
04.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Весна любить працьовитих. Мета: Уточнити та збагатити знання дітей про
працю дорослих навесні; підвести до розуміння того, що зі зміною пори року
змінюється робота у місті і в селі; зацікавити працею сільських працівників;
розвивати вміння класифікувати інструменти; використовувати набуті знання на
практиці; продовжувати
ознайомлювати дітей з прозовими та віршованими художніми творами; підтримувати
бажання спілкуватися одне з одним, з дорослими; слухати і розуміти запитання;
учити будувати відповіді до поставленого запитання; продовжувати формувати
культуру мовлення. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків «Як порозумітися з дитиною під
час дистанційного навчання». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/81182357497?pwd=umMW66r2goiVUKxonmVFnT5erZuCvU.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар