пʼятниця, 16 травня 2025 р.

 

Перспективний план роботи

з  дітьми середньої групи

з 12.05.2025 по 16.05.2025 року

 

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

Тема тижня: Спецтранспорт, спецтехніка

12.05.25

1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

Тема: Має добре знати кожний правила про рух дорожній.

Мета: Сформувати уявлення малят про основні правила вуличного руху для пішоходів; вчити розрізняти дорожні знаки; закріплювати знання про значення світлофора та правила дорожнього руху;

продовжувати вчити дітей будувати невеличкі розповіді з власного досвіду; вчити вживати в мовленні різні типи речень; розширювати та активізувати словник за темою; розвивати обережність.

2.Художньо-продуктивна діяльність (музична).

 

 

 

 

Онлайн-заняття о 9.30

 

https://us05web.zoom.us/j/85067153280?pwd=sXHrbNay21w4o0a8lH40SYEPwMyW4C.1

 

 

 

 

 

 

За планом муз. керівника

13.05.25

1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування  + малювання)

Тема: Подорож Країною дорожніх знаків.

Мета: Розширювати уявлення дітей про вулицю та дорогу; закріплювати знання про значення сигналів світлофора та практичне користування ними; продовжувати навчати будувати невеличкі розповіді з власного досвіду, вживати в мовленні різні типи речень, зокрема складні; розвивати вміння розрізняти останній звук у слові;

розвивати у дітей інтерес до зображувальної діяльності; учити малювати світлофор, передаючи форму його частин (прямокутну та круглу); закріплювати вміння малювати олівцями; учити зафарбовувати малюнок, використовуючи різний натиск на олівець.

2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток

 

 

 

 

 

 

 

Відеоролик (заняття)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 За планом інструктора з фізкультури

14.05.25

1.Інтегроване заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям).

Тема: Транспорт спеціального призначення.

Мета: Розширювати знання дітей про машини спеціального призначення (пожежна машина, машина швидкої допомоги та поліцейська машина); формувати уявлення про те, що спецтранспорт допомагає людям у надзвичайних ситуаціях; закріплювати знання дітей про види транспорту та його призначення; виховувати дбайливе ставлення до власного здоровя та життя;

продовжувати вчити дітей лічити предмети в межах 5; уміння співвідносити цифри 1 – 5 з кількістю предметів; закріплювати поняття «більше», «менше»,  «стільки ж»; розвивати вміння порівнювати множини предметів, орієнтуватися  у просторі; виховувати цікавість до занять.

2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток

 

 

 

 

 

 

Онлайн-заняття о 9.30

 

https://us05web.zoom.us/j/81204442406?pwd=I4UEgpUlwk6pIEABZ6bULTAAOfpgDk.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За планом інструктора з фізкультури

15.05.25

1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування +

аплікація)

Тема: Машини, які рятують життя.

Мета: Продовжити вчити дітей складати описові розповіді про машини спеціального призначення; закріпити назви  транспорту; вправляти в побудові та коригуванні речень з ними; збагатити активний словник словами, що означають назви спеціального транспорту; вчити  узгоджувати числівники з іменниками; вправляти у вимові звуків та диференціації їх на слух;

закріплювати вміння дітей працювати з різними матеріалами; вправляти у роботі з ножицями; продовжувати вчити передавати у своїх роботах враження з власного досвіду; розвивати естетичний смак, уміння працювати в підгрупах; виховувати акуратність, старанність.

2.Художньо-продуктивна діяльність

  (музична).

 

 

 

 

 

 

Відеоролик (заняття)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За планом муз. керівника

16.05.25

1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література)

Тема: Дітям про спеціальний транспорт.

Мета: Поглибити та систематизувати уявлення дітей про транспорт, його призначення; вчити називати і розрізняти машини спеціального призначення: («швидку допомогу», пожежну та поліцейську машини); виховувати розуміння необхідності дотримуватись правил безпеки;

учити дітей уважно слухати і розуміти зміст віршованого художнього твору; запам’ятовувати  дійових осіб та послідовність дій; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша.

2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток

3.Поради батькам: «Як підтримати дітей під час війни».

 

 

 

 

Онлайн-заняття о 9.30

 

 

https://us05web.zoom.us/j/84198624793?pwd=SgaBgXgLkRWLFm2aaOVcsDKH6bRmbK.1

 

 

 

 

 

 

За планом інструктора з фізкультури

 

Відеоролик

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Перспективний план роботи з   дітьми середньої групи з 26.05.2025 по 30.05.2025 року   Дата Зміст роботи ...