Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
17.02.25 по 21.02.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Книжка – мудра порадниця |
||
17.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Історія виникнення книги. Мета: Дати дітям елементарні поняття про
виникнення книги; її значення в житті людини; учити розглядати малюнки на
обкладинці та в середині книги та за ними здогадуватися про кого ( про що)
йтиметься в книзі мова; закріплювати
вміння дітей переказувати вже знайомі казки за частинами, схемами, малюнками;
визначати головних героїв; учити добирати до іменників прикметники та дієслова;
активізувати словник дітей прислів’ями за темою. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/89228165540?pwd=VHsURc5c9HBWO2tS6NbwYd1NYBHjaF.1 За
планом муз. керівника |
18.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Буду з книгою дружити. Мета: Познайомити малят з будовою книжки;
закріпити в словнику назви частин (обкладинка, сторінки, текст, малюнки);
вчити малят будувати описові розповіді за ілюстраціями до відомих казок; учити
дітей створювати в малюнку образ улюблених казкових героїв; передавати форму частин
тіла, їхню відносну величину; закріплювати прийоми малювання гуашевими
фарбами. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
(заняття) |
19.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Книги – наші друзі. Мета: Ознайомити дітей з видами книжок:
художніми та довідково-енциклопедичними; розповісти про особливості
використання структури, стилістики й мови; спонукати до шанобливого ставлення
до книги; закріплювати
навички дітей рахувати предмети в межах 5; удосконалювати вміння
співвідносити цифру з числом; уточнити уявлення дітей про напрямки руху;
сприяти засвоєнню понять («праворуч», «ліворуч», «зліва направо», «справа
наліво»). 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/85365991462?pwd=6oZyJietuyDY1Vb2l2cPnnzrXoOZHL.1 За планом інструктора з фізкультури |
20.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Дітям про книгу. Мета: Продовжити знайомити дітей з книгою;
звернути увагу на сенсорні відчуття під час обстеження матеріалів, з яких
зроблена книга; виробляти у дітей ініціативу, виразність мовлення (оклична,
питальна); вправляти в звуконаслідуванні головних героїв; розвивати
діалогічне мовлення; вчити
дітей створювати книжку, складаючи аркуш паперу навпіл, поєднуючи його
сторони і кути; чітко згладжувати згини; рівно вкладати аркуш в аркуш;
розвивати бажання проявляти творчість в оздобленні книги; заохочувати до
використання книжок-саморобок в іграх; 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) |
21.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Як не можна поводитись з книжками. Мета: Розширювати знання дітей про дитячу книжку
та правила поводження з нею; показати шляхом експерементування, що може
статися зі сторінками книги, якщо про неї не дбати; учити
дітей уважно слухати і розуміти віршований текст; емоційно відгукуватись на
образний зміст та поетичну форму; учити використовувати художньо-поетичні
вирази у своїх відповідях; формувати вміння виражати емоційний стан голосом,
мімікою. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: «Роль батьків у розвитку
мовлення дітей». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83146174125?pwd=qtOenUKuApB39ecz8bbHa43uQN0W9N.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар