Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
10.02.25 по 14.02.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Дитина і мистецтво |
||
10.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Що таке мистецтво? Мета: Познайомити дітей з поняттям «мистецтво»
та його видами; мотивувати до чуттєвого сприймання змісту творів мистецтва;
надавати самостійність дітям у судженнях, розмірковуваннях, виявленні вражень
від творів мистецтва; учити
відповідати на запитання, підтримувати діалог; продовжувати формувати вміння
вживати узагальнюючі слова живопис,
скульптура, архітектура; збагачувати словник дітей словами за темою. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83625097760?pwd=8Dv3WttbWp3ZB8iNfrYxRmPS79KJQI.1 За планом муз. керівника |
11.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Дитина у світі мистецтва. Мета: Розширювати знання дітей про твори
мистецтва; учити виділяти характерні
ознаки; активізувати словник словами-назвами творів мистецтва за характерними
ознаками; стимулювати вживання речень з однорідними членами; продовжувати
експерементувати з фарбами для утворення іншого кольору, теплих тонів з
холодних; продовжувати формувати у дітей естетичний смак; спонукати до
ініціативності; насичувати дітей естетичними враженнями від знайомства з
видами мистецтва. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
(заняття) |
12.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Історія мистецтва для дітей. Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з видами образотворчого
мистецтва: живопис, скульптура, архітектура; спонукати вирізняти знайомі види
і засоби виразності; створювати умови для розвитку уяви, мислення;
стимулювати бажання сприймати та самостійно оцінювати твори мистецтва; учити
дітей рахувати предмети, розміщені лінійно, по колу, хаотично у межах 5;
удосконалювати вміння співвідносити цифру з числом; вправляти в орієнтації в
просторі, використовуючи прийменники над, під, вище, нижче, поряд. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/89002435313?pwd=9ZvkHh4jGHdfvJ5THEu8SAdYDQTawK.1 За планом інструктора з фізкультури |
13.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ліплення) Тема: Дітям про мистецтво. Мета: Створювати умови для ознайомлення дітей з
творами мистецтва українських та зарубіжних художників; підтримувати
прагнення розуміти мову живопису; вирізняти засоби виразності у мистецтві;
вправляти у вживанні слів-назв, слів-ознак; учити правильно будувати речення
зі сполучником «а»; учити
дітей ліпити пташку у конструктивний спосіб з 4 – 5 частин, різних за формою
і розміром; спрямувати на самостійний пошук способів передання руху;
розвивати вміння створювати композицію. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) |
14.02.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Мистецькі цікавинки. Мета: Зацікавлювати дітей картинами різних
жанрів; формувати елементарні уявлення про жанри живопису; пропонувати
доступні дітям цікаві факти з життя художників; мотивувати до чуттєвого
сприймання змісту картин; учити
дітей уважно слухати, розуміти та відгадувати віршовані художні твори;
емоційно сприймати зміст; формувати вміння давати оцінку та судження. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: «Дитина і мистецтво». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/87595779285?pwd=RKWRpvRbaTqyIHfReFqangnS7Fl1ug.1 За планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар