Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
19.05.2025 по 23.05.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Бережи рідний край |
||
19.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Люби і знай свій рідний край та його
оберігай. Мета: Ознайомити дітей з проблемою забруднення
навколишнього середовища; необхідності охорони довкілля; учити правильно
оцінювати дії та вчинки людей у повсякденні; героїв художніх творів;
формувати навички природозбережувальної поведінки; праці в природі; вміння
самостійно приймати рішення; вести пошукову діяльність; розвивати вміння
робити прості висновки; закріплювати
вміння висловлювати свої думки; коментувати свої дії; складати короткі
розповіді з власного досвіду; активізувати словник дітей словами природне
сміття, переробка відходів; вчити дітей узгоджувати іменники з прикметниками
та іменники з дієсловами; формувати граматично правильну мову. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84796698964?pwd=Zmwh375eDJqlsmNZpJBqbbbEUhN38f.1 За
планом муз. керівника |
20.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Бережи природу рідного краю. Мета: Вчити дітей бережливо ставитись до природи
рідного краю; вивчати проблемні питання забруднення навколишнього
середовища; виконувати практичні дії
щодо його збереження; формувати вміння робити елементарні висновки; уміння
міркувати; вчити описувати сюжетні малюнки; коментувати вчинки героїв;
висловлювати своє ставлення до їх дій; вправляти у складанні речень зі
сполучником «а»; розвивати
естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля; учити образно
відтворювати побачене в малюнку; продовжувати тренувати моторику рук;
вправляти у зображенні предметів пензликом та патичком; формувати вміння
композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
|
21.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Збережемо довкілля чистим. Мета: Формувати уявлення дітей про те, що людина
– частинка природи; вчити дотримуватися законів природи, тому що це необхідно
як для здоров’я
людини так і для здоров’я
природи; формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної
вихованості; розвивати позитивне ставлення до природного довкілля; виховувати
бажання оберігати рідну природу, примножувати її, не псувати навколишнє
середовище; продовжувати
вчити дітей лічити предмети в межах 5; співвідносити число з цифрою;
закріпити вміння порівнювати предмети за кольором, формою, величиною;
закріплювати поняття «більше», «менше», «стільки ж»; розвивати вміння
порівнювати множини предметів; орієнтуватися у просторі; 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84796698964?pwd=Zmwh375eDJqlsmNZpJBqbbbEUhN38f.1 |
22.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ліплення) Тема: Ти рости, дитино, пам’ятай, берегти потрібно рідний
край. Мета: Познайомити дітей з екологічними
проблемами навколишнього середовища; підвести до розуміння необхідності
охорони довкілля; продовжувати вчити переказувати твір близько до тексту;
переводити пряму мову героїв у непряму; сприяти розвитку мовлення, образного
мислення та уваги; вчити відповідати на запитання повними реченнями,
спираючись на картки-підказки; учити
дітей використовувати знайомі прийоми ліплення для передавання вибраного
образу; закріплювати навички роботи з пластиліном – скочування, розкочування,
розплющування, відривання, з’єднання; сприяти розвитку самостійності,
охайності, зосередженості; виховувати бажання створювати поробку власноруч. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик |
23.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: До природи не неси шкоди. Мета: Формувати у дітей початкові уявлення про взаємозв’язок живої
та неживої природи; знання про
значення екологічно доцільної поведінки людини в природі; познайомити з
поняттями «природне сміття» та «сміття принесене людиною»; підвести до
розуміння необхідності охорони навколишнього середовища за допомогою
прикладів з власного досвіду; розвивати природоохоронні переконання; учити
дітей уважно слухати і розуміти моральний зміст художнього твору; давати
правильну оцінку діям героїв літературного твору; підвести до розуміння
потреби охорони навколишнього середовища та формувати правильну поведінку;
розвивати вміння робити елементарні висновки; виховувати дбайливе ставлення
до природи. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Поради батькам: «Чашка емоцій». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83035123560?pwd=kAXIehieRL4gW38Zq8igPVDzDvQpoP.1 Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар