Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
28.04.2025 по 02.05.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Все квітує і співає. Рослини в нашому
житті. |
||
28.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Весна іде – красу несе. Мета: Продовжувати ознайомлення дітей з
різноманітними весняними дикоростучими рослинами; умовами їхнього життя;
формувати уявлення про частини рослин; дати знання про те, що рослини
пристосувалися до життя в різних умовах – в лісі, парку, на водоймі, в саду,
на городі, тощо; вправляти у вживанні слів-ознак; стимулювати вживання
речень з однорідними членами, а також речень зі сполучником «а»; вправляти у
вживанні іменників з порядковими числівниками; учити складати описову
розповідь з 2 – 3 речень. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/87299335575?pwd=R1kqMtiHwOraWZoPmLg0NL0QpPQ6z6.1 За планом муз. керівника |
29.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Гарні квіти весняні. Мета: Розширити та збагатити уявлення дітей про
рослинний світ природи; вчити переказувати оповідання близько до тексту,
вживаючи прикметники; закріплювати вміння виділяти перший звук у поданих
словах та розрізняти його на слух; вправляти у складанні коротких описових
розповідей про квіти; учити
дітей користуватися шаблонами та трафаретами; малювати, не відриваючи олівця
від аркуша паперу; удосконалювати вміння зафарбовувати площину не виходячи за
межі контуру; підбирати кольори відповідно до кольору квітки; учити відчувати
задоволення від виконаної роботи. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
(заняття) |
30.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Весняні квіти вже цвітуть. Мета: Поглиблювати знання дітей про весняні
зміни в природі; ознайомити з весняними квітами, які цвітуть в цю пору (види,
вигляд тощо); формувати знання дітей про послідовність етапів розвитку
рослини; учити розпізнавати весняні квіти за зовнішнім виглядом; сприяти
розвитку пізнавального інтересу до світу рослин; вправляти
дітей у порівнянні двох множин, однакових і не однакових (рівних і нерівних)
за кількістю елементів; вчити сприймати сукупність на слух; закріпити вміння
орієнтуватися у просторі відносно себе, використовуючи терміни: вліво,
вправо, вниз, попереду, позаду; виховувати бажання знаходити відповідь
самостійно. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/85041498106?pwd=qDTH3wPSgGhOK8dbEPKJMtq8TF3GDA.1 За планом інструктора з фізкультури |
01.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Перші весняні квіти. Мета: Продовжувати ознайомлення дітей зі світом
квітів; навчати логічно та послідовно
будувати розповіді; активізувати словник дітей назвами рослин
найближчого оточення; розвивати інтонаційну виразність та граматичну
правильність мовлення; формувати
технічні прийоми та техніку праці з ножицями; продовжувати вчити вирізати з
прямокутників і квадратів елементи квітів – пелюстки і листочки круглої та
овальної форми; самостійно придумувати композицію; реалізовувати свій задум;
акуратно наклеювати деталі. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) За
планом муз. керівника |
02.05.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Первістки весни. Мета: Продовжити знайомити дітей з рослинним
світом рідного краю; дати поняття про весняні первоцвіти: їх вигляд,
особливості, місце зростання; збагачувати дбайливе, екологічно-доцільне
ставлення до живої природи рідкісних рослин; викликати захоплення красою і
тендітністю перших квітів; учити бачити красу живої природи; продовжувати
знайомити дітей з жанрами літературних творів; учити уважно їх слухати і
розуміти ; викликати радісний емоційний настрій від настання весни; допомогти
дітям відчути його через сприйняття художніх творів; спонукати повторювати
окремі слова та вирази з відповідною інтонацією. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: «Як провести вихідні дні з
дитиною». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84244072698?pwd=kvyeDNQDSOL4Zhz7flnDEYCJnVKSVh.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар