четвер, 24 квітня 2025 р.

 

Перспективний план роботи

з  дітьми середньої групи

з 21.04.2025 по 25.04.2025 року

 

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

Тиждень безпеки

21.04.25

1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

Тема: Мінна безпека для дошкільнят

Мета: Закріпити та узагальнити знання дітей про мінну безпеку; розширити знання про ризики та небезпеку, яку несуть в собі ВНП; формувати систему знань про правила безпечної поведінки з ВНП та підозрілими предметами; виховувати обачність, вміння правильно реагувати в критичних ситуаціях; вчасно звертатися до дорослих;

розвивати інтонаційну виразність мовлення; продовжувати вчити будувати відповідь згідно із запитаннями: як? чому? навіщо?; учити узгоджувати іменники з числівниками; стимулювати вживання  речень зі сполучником «а».

2.Художньо-продуктивна діяльність (музична).

 

 

 

 

 

 

Онлайн-заняття о 9.30

 

https://us05web.zoom.us/j/84628022924?pwd=hZsXtJMKbu0Op1Y3XbrIXeSXdmjs92.1

 

 

 

 

 

 

 

За планом муз. керівника

 

22.04.25

1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування  + малювання)

Тема: Абетка дорожнього руху.

Мета: Продовжувати формувати у дітей знання про правила дорожнього руху; закріплювати вміння висловлювати свої думки; коментувати свої дії; складати короткі розповіді з власного досвіду; збагачувати словник дітей за темою; формувати граматично правильну мову; продовжувати вчити дітей узгоджувати іменники з прикметниками та іменники з дієсловами;

стимулювати дітей до використання різних технік малювання; мотивувати користуватися пензлем, серветкою, патичком для отримання зображення; продовжити експерементувати з фарбами для утворення іншого кольору; продовжувати формувати у дітей естетичний смак.

2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео-ролик (заняття)

 

 

 

 

 

 

 

 

 За планом інструктора з фізкультури

23.04.25

1.Інтегроване заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям).

Тема: На жвавім перехресті.

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з основними правилами дорожнього руху; розширювати знання про вулицю, дорогу, перехрестя; про небезпеку, яка чатує на дорозі; вчити розрізняти дорожні знаки; обігрувати дорожню ситуацію та вчити діяти відповідно правил дорожнього руху; закріплювати знання про сигнали світлофора;

вправляти дітей в умінні розрізняти та називати геометричні фігури; вчити порівнювати фігури за розміром та кольором; закріплювати вміння об’єднувати групи предметів за спільною ознакою; продовжувати створювати умови для орієнтування у часі; вміти позначати частини доби словами: ранок, день, вечір, ніч.

2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Онлайн-заняття о 9.30

https://us05web.zoom.us/j/83956912702?pwd=JCezXLauncHmAL4r9OaqVGqxgbMIXV.1

 

 

 

 

 

 

 За планом інструктора з фізкультури

24.04.25

1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування +

аплікація)

Тема: Вогонь – друг, вогонь – ворог.

Мета: Продовжувати знайомити дітей з правилами пожежної безпеки; вчити описувати сюжетні малюнки; коментувати вчинки героїв; висловлювати своє ставлення до них; складати речення зі сполучним словом тому що; розвивати інтонаційну виразність мовлення;

створювати безпечні умови для дітей під час користування ножицями; продовжувати вчити вирізати круги з квадратів, зрізуючи кути; викладати з окремих частин ціле зображення і акуратно його наклеювати; домальовувати окремі деталі; правильно розташовувати на аркуші паперу; вправляти у створенні композиції.

2.Художньо-продуктивна діяльність

  (музична).

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео-ролик (заняття)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За планом муз. керівника

25.04.25

1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література)

Тема: Один вдома.

Мета: Учити дітей безпечної поведінки на самоті вдома; знаходити собі заняття, що не загрожують здоров’ю; формувати навички безпечної життєдіяльності; навчати попереджати можливі негативні ситуації для дитини, яка знаходиться вдома сама; виховувати бажання піклуватися про власне здоров’я та життя;

продовжувати знайомити дітей з художніми авторськими творами; учити уважно слухати і розуміти зміст прозового твору; емоційно його сприймати; розвивати вміння запам’ятовувати послідовність дій; відтворювати зміст за запитаннями; формувати вміння давати етично-моральну оцінку та судження діям героїв твору.

2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток

3.Консультація для батьків «Вчимо з дитиною правила дорожнього руху».

 

 

 

 

 

Онлайн-заняття о 9.30

 

https://us05web.zoom.us/j/89425144071?pwd=8HFEFvRGaAN2tqONPjljO0UdF1Karc.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 


За планом інструктора з фізкультури

 

Відеоролик

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Перспективний план роботи з   дітьми середньої групи з 26.05.2025 по 30.05.2025 року   Дата Зміст роботи ...