Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
21.04.2025 по 25.04.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тиждень безпеки |
||
21.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Мінна безпека для дошкільнят Мета: Закріпити та узагальнити знання дітей про
мінну безпеку; розширити знання про ризики та небезпеку, яку несуть в собі
ВНП; формувати систему знань про правила безпечної поведінки з ВНП та
підозрілими предметами; виховувати обачність, вміння правильно реагувати в
критичних ситуаціях; вчасно звертатися до дорослих; розвивати
інтонаційну виразність мовлення; продовжувати вчити будувати відповідь згідно
із запитаннями: як? чому? навіщо?; учити узгоджувати іменники з числівниками;
стимулювати вживання речень зі
сполучником «а». 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84628022924?pwd=hZsXtJMKbu0Op1Y3XbrIXeSXdmjs92.1 За
планом муз. керівника |
22.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Абетка дорожнього руху. Мета: Продовжувати формувати у дітей знання про
правила дорожнього руху; закріплювати вміння висловлювати свої думки;
коментувати свої дії; складати короткі розповіді з власного досвіду;
збагачувати словник дітей за темою; формувати граматично правильну мову;
продовжувати вчити дітей узгоджувати іменники з прикметниками та іменники з
дієсловами; стимулювати
дітей до використання різних технік малювання; мотивувати користуватися
пензлем, серветкою, патичком для отримання зображення; продовжити експерементувати
з фарбами для утворення іншого кольору; продовжувати формувати у дітей
естетичний смак. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відео-ролик
(заняття) |
23.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: На жвавім перехресті. Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з
основними правилами дорожнього руху; розширювати знання про вулицю, дорогу,
перехрестя; про небезпеку, яка чатує на дорозі; вчити розрізняти дорожні
знаки; обігрувати дорожню ситуацію та вчити діяти відповідно правил
дорожнього руху; закріплювати знання про сигнали світлофора; вправляти
дітей в умінні розрізняти та називати геометричні фігури; вчити порівнювати
фігури за розміром та кольором; закріплювати вміння об’єднувати групи
предметів за спільною ознакою; продовжувати створювати умови для орієнтування
у часі; вміти позначати частини доби словами: ранок, день, вечір, ніч. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83956912702?pwd=JCezXLauncHmAL4r9OaqVGqxgbMIXV.1 |
24.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Вогонь – друг, вогонь – ворог. Мета: Продовжувати знайомити дітей з правилами
пожежної безпеки; вчити описувати сюжетні малюнки; коментувати вчинки героїв;
висловлювати своє ставлення до них; складати речення зі сполучним словом тому
що; розвивати інтонаційну виразність мовлення; створювати
безпечні умови для дітей під час користування ножицями; продовжувати вчити
вирізати круги з квадратів, зрізуючи кути; викладати з окремих частин ціле зображення
і акуратно його наклеювати; домальовувати окремі деталі; правильно розташовувати
на аркуші паперу; вправляти у створенні композиції. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відео-ролик
(заняття) За планом муз. керівника |
25.04.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Один вдома. Мета: Учити дітей безпечної поведінки на самоті
вдома; знаходити собі заняття, що не загрожують здоров’ю; формувати навички
безпечної життєдіяльності; навчати попереджати можливі негативні ситуації для
дитини, яка знаходиться вдома сама; виховувати бажання піклуватися про власне
здоров’я та життя; продовжувати
знайомити дітей з художніми авторськими творами; учити уважно слухати і
розуміти зміст прозового твору; емоційно його сприймати; розвивати вміння
запам’ятовувати послідовність дій; відтворювати зміст за запитаннями;
формувати вміння давати етично-моральну оцінку та судження діям героїв твору. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків «Вчимо з дитиною правила
дорожнього руху». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/89425144071?pwd=8HFEFvRGaAN2tqONPjljO0UdF1Karc.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар