Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
27.01.25 по 31.01.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Маленькі дослідники |
||
27.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Хто такі дослідники. Мета: Познайомити дітей з поняттям «дослідник»; хто такі дослідники; яким
способом досліджують; які прилади використовують дослідники для своїх
досліджень; активізувати
словник дітей словами за даною темою; стимулювати вживання речень з
однорідними членами; учити складати розповідь за сюжетною картиною за зразком
вихователя. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/88222516376?pwd=P54eVhlWmwFVH73EubslzO0nplF1Bd.1 |
28.01.25 |
1.Інтегроване заняття:
(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Цікаві досліди з водою. Мета: Розширювати знання дітей про воду, її
властивості, значення для життя та здоров’я; спонукати до виконання ігрових вправ з водою та
робити висновки з власних досліджень; формувати культуру мовлення; стимулювати
дітей до використання нетрадиційних технік малювання; мотивувати
користуватися пензлем, піпеткою для отримання зображення; продовжувати
експерементувати з фарбами, содою, оцтом; навчати розташовувати зображення на
різних поверхнях таким чином, щоб воно мало
естетичний вигляд. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
(заняття) За планом інструктора з фізкультури |
29.01.25 |
1.Інтегроване заняття:
(логіко-математичний розвиток +.ознайомлення
з природним довкіллям). Тема: Де ховається повітря. Мета: Збагачувати знання дітей про властивості
повітря; ознайомлювати із засобами виявлення повітря; розвивати навички
проведення дослідів та вміння самостійно робити висновки на основі
практичного досвіду; уточнити
знання дітей про числа і цифри в межах 5; вправляти в умінні розрізняти та
називати геометричні фігури; орієнтуватись у просторі; вправляти в умінні
класифікувати предмети за формою, кольором, величиною. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/88938759706?pwd=0W96mVY3vJYSYoPft9P1YxxDrrCwtk.1 |
30.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Досліджуємо властивості паперу. Мета: Підтримувати прагнення дітей брати участь
в експерементально-дослідницькій діяльності; розширювати знання про властивості паперу; спонукати до виконання
ігрових вправ з папером; розвивати пояснювальне мовлення; удосконалювати
граматичну правильність мовлення; активізувати та збагачувати словник дітей; спонукати
дітей досліджувати властивості різних матеріалів для аплікації; створити
безпечні умови для дітей під час користування ножицями; спонукати вирізати
округлі форми; учити створювати предмети способом жмакання та складання
паперу. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) |
31.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Досліджуємо сніг. Казка В.Сухомлинського «Хлопчик
та сніжинка». Мета: Мотивувати дітей до експерементальної та
винахідницької діяльності; продовжувати ознайомлювати з різними станами води,
властивостями снігу, льоду (холодний, твердий, гладкий); учити
дітей уважно слухати і розуміти зміст твору; пов’язувати нові знання з
власним досвідом; відповідати на запитання за змістом твору; стимулювати
відповіді-міркування на поставлені запитання. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Поради батькам: Роль батьків у підтримці навчального
процесу вдома». |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/81084747613?pwd=iY1hZdKgjpRBj9ahs4RMOHVPT99eri.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар