Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
20.01.25 по 24.01.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Куточок природи. |
||
20.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Куточок природи в дитячому садку. Мета: Розширювати знання дітей про мешканців
куточка природи; закріплювати знання про зовнішній вигляд, їх будову, способи
пересування, живлення; формувати знання про властивості води, пояснюючи
найпростіші взаємозв’язки живої та неживої природи; учити
відгадувати загадки, пояснюючи відгадки; активізувати словник узагальнюючими
словами; учити складати описові розповіді мешканців куточка природи; учити
від звуконаслідувальних слів утворювати дієслова. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/89257755924?pwd=Lmhu4r80R7RlAg50aa8rEli7NToqxP.1 |
21.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Кімнатні квіти полюбляємо, ми за ними
доглядаємо. Мета: Продовжувати ознайомлення дітей з
кімнатними рослинами; умовами, необхідними для їх зростання; активізувати
словник назвами кімнатних рослин (герань, бальзамін); розвивати інтонаційну
виразність мовлення; стимулювати вживання речень з однорідними членами; формувати
вміння через малюнок передавати характерні риси квітів; розвивати вміння
заповнювати всю поверхню аркуша ; навчати малювати лінії пензликом,
прикладаючи весь ворс догори; розвивати пізнавальну активність. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відео-ролик
(заняття) |
22.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Мої зелені друзі. Мета: Закріпити знання дітей про кімнатні
рослини: вони корисні, прикрашають кімнату, очищують повітря; ознайомлювати
із зовнішніми характерними ознаками кімнатних рослин; формувати практичні
вміння з догляду за рослинами; учити
дітей порівнювати предмети завдовжки; оперувати поняттями «довгий», «короткий»;
формувати навички орієнтації в часі; сприяти засвоєнню понять «ранок», «день»,
«вечір», «ніч», «доба»; закріплювати та розширювати знання про площинні
геометричні фігури; продовжувати навчати розрізняти їх, порівнювати та групувати
за різними ознаками. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84204002463?pwd=NhNv2McbknuqC74VzrJaZbfUguybWl.1 |
23.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Пухнасті мешканці куточка природи. Мета: Познайомити дітей із зовнішнім виглядом,
способом життя та харчування хом’ячка, морської свинки, папуги; учити дітей
порівнювати мешканців куточка природи, називаючи суттєві ознаки; відповідати
на запитання вихователя та складати невеличку розповідь; продовжувати вчити
дітей правильно будувати речення; продовжити
вчити дітей елементарних прийомів вирізання предметів округлої форми,
обтинаючи кути у квадрата; удосконалювати вміння правильно тримати ножиці та
діяти ними; навички накладання предметів, дотримуючись правил безпеки. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відео-ролик
(заняття) |
24.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: У царстві Золотої рибки. Мета: Продовжувати знайомити дітей з мешканцями
куточка природи; уточнити знання умов, необхідних для існування мешканців
акваріуму; учити впізнавати та називати рибок (вуалехвіст, золота рибка);
формувати вміння виділяти загальні
ознаки риб; порівнювати їх; учити
дітей уважно слухати і розуміти віршований художній твір; свідомо запам’ятовувати,
виразно декламувати; розвивати вміння розрізняти жанр твору; здатність емоційно
сприймати його; 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: «Сучасні діти – які вони? І як
їх виховувати?» |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83848962064?pwd=vYQ6DJ76U4ba97iPiSk5X87RjfrZGu.1 За планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар