Перспективний план роботи
з дітьми середньої групи
з
06.01.25 по 10.01.2025 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Одягнулись ми тепліше |
||
06.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Що ми знаємо про одяг. Мета: Розширювати та уточнювати знання дітей про
одяг; формувати вміння розрізняти одяг дівчаток і хлопчиків, дітей і
дорослих; учити
утворювати присвійні прикметники від імен людей; вправляти у вживанні дієслів
закінченої дії. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/88235520598?pwd=QHNwegVZajAZESSiXYkHx7bEZvVaGd.1 За планом муз. керівника |
07.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Який одяг нам потрібен. Мета: Продовжити знайомити дітей з предметами
одягу; збагачувати словниковий запас вживанням слів-назв предметів одягу,
назвами дій, ознак; продовжувати формувати вміння часткового звукового
аналізу слів; стимулювати
дітей до використання різних технік малювання; мотивувати користуватися
пензликом та пальчиком; продовжувати експерементувати з фарбами для утворення іншого кольору. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик
За планом інструктора з фізкультури |
08.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: З чого роблять одяг. Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з одягом;
дати елементарні уявлення про те, як його створюють; які матеріали
використовують для його виготовлення; учити
дітей порівнювати предмети завтовшки; оперувати поняттями «товстий», «тонкий»;
продовжувати вчити співвідносити число з цифрою; учити рахувати предмети в
межах 5. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/86094530464?pwd=MpXEhQkTqydIsBfLKkstXE8b5EaFPP.1 За планом інструктора з фізкультури |
09.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + аплікація) Тема: Подорож до Країни одягу. Мета: Продовжувати формувати уявлення дітей про
одяг; вчити добирати одяг відповідно до сезону та статі; вчити способам
словотворення; поповнювати словниковий запас за темою; формувати навички
складання описової розповіді за зразком; закріпити
вміння дітей користуватися ножицями та вирізати по прямій, по косій та
округлій формі; продовжувати вчити викладати та наклеювати отримані
форми по всій поверхні сукні; навчати
використовувати різні техніки аплікації; формувати навички охайного
користування клеєм, серветками. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відеоролик
|
10.01.25 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Я про одяг знаю і вам розповідаю. Мета: Ознайомити дітей з різновидами одягу;
вчити розуміти відмінність між дівчачим та хлопчачим вбранням; знати
властивості одягу та вміти добирати його відповідно до пори року; формувати
естетичний смак; учити
дітей уважно слухати, розуміти і свідомо запам’ятовувати віршований твір за
допомогою мнемотаблиці; учити дітей інтонаційно передавати характер
поетичного твору; розвивати вміння передавати риму вірша, дотримуючись
логічних наголосів. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Дистанційне
навчання. Дорожня відео-карта для батьків. |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/83275737315?pwd=2jvwhX8aeY3Ja7T8h3fjHfsHNaJfvs.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар