Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
09.12.2024 по 13.12.2024 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Хто як зимує. |
||
09.12. 24 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Як зимують дикі тварини. Мета: Продовжувати ознайомлення дітей з
різноманітним світом диких тварин, їх зовнішньою будовою, способом життя
взимку; учити описувати тварин з опорою на картинки;
складати описові розповіді; розширювати та активізувати словник дітей за
темою. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/89764550610?pwd=EaqKOKaytVE3E0VAmA7wG6YoSvBrFB.1 За планом муз. керівника |
10.12.24 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Лісові звірята взимку. Мета: Учити дітей порівнювати тварин між собою
за зовнішнім виглядом і способом життя; виявляти подібні і відмінні ознаки;
виховувати граматичну правильність мовлення; стимулювати
дітей до використання різних технік малювання; мотивувати користуватися
губкою та пензлем для отримання зображення тварин; спонукати домальовувати
деталі, зафарбовувати, не виходячи за контур. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відео-ролик
(заняття) За планом інструктора з фізкультури |
11.12.24 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Зимове життя диких тварин. Мета: Продовжувати формувати уявлення дітей про
зміни, що сталися в житті диких тварин узимку; виявляти подібні і відмінні ознаки тварин, що живуть у
різних середовищах; познайомити
дітей з цифрою 5; удосконалювати вміння співвідносити цифру з числом; учити
дітей рахувати предмети, що розміщені лінійно, по колу, хаотично у межах 5; вправляти
в орієнтуванні у просторі. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/88317968454?pwd=cJUsfN8NU9jd1nQtOAhPkaGnzeZNjm.1 За планом інструктора з фізкультури |
12.12.24 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ліплення) Тема: Зимуючі птахи України. Мета: Продовжувати розширювати знання дітей про
світ птахів, їхній спосіб життя взимку; вправляти у добиранні слів-ознак,
споріднених слів; учити дітей відповідати на поставлені запитання повним
реченням; удосконалювати
навички ліплення птахів; створювати умови для формування нових прийомів
ліплення (загострення і заокруглення); формувати навички декорування. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Відео-ролик
(заняття) |
13.12.24 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Птахи взимку. Мета: Формувати уявлення дітей про різноманіття пташок;
знання про спільні ознаки зовнішнього вигляду (дзьоб, крила, пір’я);
закріплювати назви зимуючих пташок; прищеплювати бажання допомагати пташкам
взимку; учити
дітей розуміти зміст художніх віршованих творів; розвивати вміння відповідати
на запитання за змістом твору, повторювати окремі фрази, слова; формувати
вміння виражати емоційний стан голосом. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Поради батькам «Як навчити дитину захищати себе?» |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/84868566626?pwd=9hPnlHYSXgSQ5QblgMVL0AKhKpnF2J.1 За
планом інструктора з фізкультури Відеоролик |
Немає коментарів:
Дописати коментар