Перспективний
план роботи
з дітьми середньої групи
з
07.10.2024 по 11.10.2024 року
Дата |
Зміст роботи |
Використані
ресурси |
Тема тижня: Від виробника до споживача |
||
07.10. 24 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування) Тема: Від зернятка до булочки, або звідки хліб
прийшов. Мета: Формувати уявлення дітей про те, як хліб
потрапляє до столу; дати знання про давні традиції випічки хліба; ознайомити
з процесом випікання; створювати
розвивальне мовленнєве середовище, що занурювало б дитину в активну
мовленнєву практику. 2.Художньо-продуктивна
діяльність (музична). |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/85709933165?pwd=qQiJmCKA7KrkItSgWCUeSaYrtmd2ve.1 За планом муз. керівника |
08.10.24 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Дітям про гроші. Мета: Познайомити
дітей з історією виникнення грошей; розширити уявлення про гроші, їхню
цінність, можливості використання; продовжувати
вчити дітей малювати простим олівцем, передаючи характерність зображеним
предметам. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Відеоролик (заняття) |
09.10.24 |
1.Інтегроване
заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкіллям). Тема: Українська грошова одиниця. Мета: Познайомити дітей з українськими грошима:
монетами та купюрами; вчити розпізнавати українські гроші серед купюр інших
держав; формувати уміння оперувати українськими монетами та купюрами; закріпити
знання дітей про число і цифру 2; учити співвідносити число з цифрою;
познайомити дітей зі складом числа два. 2.Заняття.
Здоров’я та
фізичний розвиток |
Онлайн-заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/81563953918?pwd=Q8OoRrqCsrJbxh9WjVv1wueloNpikZ.1 За планом інструктора з фізкультури |
10.10.24 |
1.Інтегроване
заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ліплення). Тема: Що можна купити за гроші. Мета: Познайомити дітей з поняттям «товар»;
формувати елементарні уявлення про людей , як споживачів товарів та про те,
чого не можна купити за гроші; удосконалювати
навички роботи з солоним тістом; стимулювати
бажання створювати вироби, які можна використовувати для гри 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). |
Відеоролик
(заняття) За планом муз. керівника |
11.10.24 |
1.Інтегроване
заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Крамниці. Які вони бувають. Мета: Уточнювати знання дітей про соціальні об’єкти, де можна придбати товар;
формувати вміння помірковано ставитись до покупок; учити
дітей розуміти текст віршованих творів; розвивати вміння відповідати на
запитання вихователя за змістом твору, повторювати окремі фрази, слова. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Консультація для
батьків: Як допомогти дитині відчути
себе впевненою. |
Онлайн-заняття
о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/89696798661?pwd=y4Pt1ijPTp05vm2KRzQuxAgeMqX5Z9.1 За планом інструктора з фізкультури Відеоролик. |
Немає коментарів:
Дописати коментар